top of page
  • Kan ik het bed bekijken?
    Ja, wij hebben een Smartbett showbed in onze magazijn in Amsterdam, die u op afspraak kunt bekijken. U kunt contact opnemen via mail of telefoon.
  • Is het bed geschikt voor dagelijks gebruik?
    Ja, het bed heeft een robuuste constructie die ontworpen is voor dagelijks gebruik voor volwassenen. Er zit twee jaar garantie op.
  • Kan ik het bed makkelijk uit- en inklappen?
    Ja, zeker. Het bed is uitgerust met een speciaal mechanisme dat het openen en sluiten ondersteunt.
  • Kan ik het bed sluiten met het beddegoed erop?
    Ja. Er zitten twee riemen bij het bed waarmee je beddengoed en kussens kan vastmaken wanneer je het bed sluit. Je hoeft het bed dus niet elke keer op te maken wanneer je het opent.
  • Is het matras inbegrepen?
    Nee, het matras is niet inbegrepen. U kunt bij ons een matras bestellen, of uw eigen matras gebruiken (Max dikte 18cm). Onze matrassen zijn alleen te koop in combinatie met een opklapbed.
  • Past elk matras in het opklapbed?
    Nee, wij raden een dikte aan van maximaal 18cm, ander loop je het risico dat je problemen hebt om het bed te sluiten. Als je matras dikker of heel zwaar is, neem dan graag contact met ons op voor advies.
  • Zit er een lattenbodem bij het bed?
    Ja, het bed is inclusief een houten lattenbodem. Dubbele bedden (120 x 200 and 140 x 200) zijn inclusief een dubbele lattenbodem.
  • Hoeveel plaats heb ik nodig voor het bed?
    Check de productdetails voor de maten van het bed in open en gesloten positie. In open positie is het prettig om circa 30 cm extra (sta)ruimte te hebben, om het bed makkelijk te kunnen openen en sluiten. De minimale plafondhoogte voor verticale bedden is 230 cm.
  • Zit de levering in de prijs inbegrepen?
    Binnen Nederland is de prijs inclusief levering. Leveringen naar België kosten €80. We leveren de bedden als een bouwpakket in uw kamer naar keuze.
  • Er is geen lift in mijn gebouw. Leveren jullie ook aan hoge verdiepingen?
    Ja, we doen ons best om te leveren aan elke verdieping en tot in de kamer van uw keuze. Dit is inbegrepen in de prijs.
  • Leveren jullie in het weekend of 's avonds?
    We zijn behoorlijk flexibel als het op levertijden aankomt en proberen zoveel mogelijk aan uw wensen tegemoet te komen. We leveren ook 's avonds en in het weekend. Voor leveringen inclusief installatie komen we echter 's ochtends gezien het vereiste aantal montage-uren (+-6 uur).
  • Aan welke landen leveren jullie?
    In principe leveren we aan Nederland en België. Neem graag contact op voor anderen bestemmingen.
  • Moet het bed vastgemaakt worden aan de muur?
    Ja. Omwille van veiligheidsredenen moeten zowel verticale als horizontale bedden aan de muur vastgemaakt worden. De handleiding zijn in de set inbegrepen.
  • Kan ik het bed zelf in elkaar zetten?
    Ja, bij de dozen zit een handleiding. Houd er echter rekening mee dat dit langer duurt en complexer is dan het doorsnee meubelbouwpakket. Als u het bed toch zelf in elkaar zet, raden we aan dat met zijn tweeën te doen. U zal een basis gereedschapskist nodig hebben met inbussleutels, schroevendraaiers, waterpas, hamer, 10mm steenboor, moersleutels en daarnaast de nodige dosis geduld. We kunnen het bed ook voor u installeren voor een extra kost van € 220.
  • Er zit een plint aan de muur waar het bed hoort te komen. Wat moet ik doen?
    Maakt u zich geen zorgen. Indien nodig zullen we het verwijderen.
  • Ik wil het bed graag laten installeren. Wat moet ik voorbereiden voor de monteur?
    De monteur heeft ruimte nodig om efficiënt te kunnen werken. Zorg ervoor dat de kamer zoveel mogelijk opgeruimd is.
  • Wat zijn de mogelijke betaalmethodes?
    - IDeal - Contant of pinnen bij aflevering. ​ BELANGRIJK: Betaling bij levering moet gedaan worden voor het vertrek van de leveraar of voor installatie (indien van toepassing).
bottom of page